دالوند: تعهد پرداخت هزينه‌هاي گهر را نداريم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 2304
بازدید کل : 60165
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

بهرنگ دالوند در گفت‏وگو با ايسنا با بيان اينکه خودمان در دورود جلسه داشتيم و نتوانستيم در جلسه با دادستاني شرکت کنيم، به شايعاتي مبني بر اينکه شهرداري دورود به مسوولان قضايي تعهد داده اشاره و تاکيد کرد: نبايد تيم را از ما بگيرند و بگويند چه تعهدي داده‏‌ايم که نتوانسته‏‌ايم به آن عمل کنيم.

وي اضافه کرد: به دادستاني، شخص و يا ارگاني تعهد نداده‏‌ايم که 5 ميليارد تومان براي گهر هزينه مي‏‌کنيم و اگر مدعي هستند که ما تعهد داده‏‌ايم، آن تعهد را بياورند و به همه نشان دهند.

دالوند ادامه داد: در ضمن تعهد نداده‏‌ايم که سر موقع پول بدهيم فقط گفته‏‌ايم تمام تلاش‎مان را به کار مي‏‌گيريم تا تيم در ليگ برتر بماند.

شهردار دورود با بيان اينکه تاکنون حدود يک ميليارد تومان براي گهر هزينه کرده‏‌ايم، ادامه داد: آقاي حيدرپور مدير اجرايي باشگاه ابتدا به ما گفت هزينه تيم 3 ميليارد تومان است بعد گفت 5 و حالا مي‏گويد 7 ميليارد. قرار بود از 5 ميليارد هم 2 ميليارد را از اسپانسر و سازمان ليگ بگيرد تا هزينه ما کمتر شود اما فعلاً که خبري نيست.

وي با اشاره به اينکه طبق هماهنگي‏‌هاي صورت گرفته حيدرپور بايد تمام قراردادها را با رضايت ما منعقد مي‏‌کرد، خاطرنشان کرد: برخي از قراردادها را با ما هماهنگ نکرده که آنها را قبول نداريم و به همين علت است که پول نمي‏‌دهيم.

دالوند با بيان اينکه چه کسي گفته ما نمي‏‌توانيم براي تيم هزينه کنيم، مدعي شد: برخي بازيکنان گهر در حد ليگ برتر نيستند و مبالغ قراردادشان بيشتر از حد معمول است.

وي يادآور شد: تارتار بي‏‌جهت از تيم رفته و سرمربي نبايد در بحث مالي دخالت کند. او که پول خودش را گرفته به بقيه چه‌کار دارد! تا الان در تيمي ديده شده که سرمربي در بحث مالي باشگاه دخالت کند؟!

دالوند در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه تا کي گهر بدون سرمربي بايد به مصاف حريفان برود و چرا اين مشکل رفع نمي‏‌شود؟ گفت: شما ناراحت هستيد که تيم سرمربي ندارد؟ خبرنگار نبايد براي ما تعيين تکليف کند! 




:: بازدید از این مطلب : 3452
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com